lördag 21 november 2009

Landet

Så, nu är jag tillbaka igen, har inte blitt så mkt skrivande som jag hade tänkt mig.. :( Men de måste bli bättring, hade hoppats på att kunna skriva mer, men är ju senil, och det händer inte så mycke i mitt liv. Inte just nu i alla fall.. Är nog en ganska tråkig människa..
När det gäller jobbfrånten är det likadant som vanligt, är fortfarande kvar i skara, o de har lika dålig koll som vanligt.. tyvärr, och nu verkar det som om de kommer att slänga ut alla timvikarier den 1a januari, men det verkar som om den odinarie personalen är de som vet någonting, vi timvikarier vet ingenting, o ingen verkar att tro att det kommer att fungera, utan vikarier.

Nu sitter jag ute på landet hos mina föräldrar och är kattvakt vilket är ganska skönt ändå.. :D

Har lovat martin att skriva sexcitat här, från hans porrbok som jag fick, men jag har inte med mig den så det får bli nästa gång jag skriver vilket jag hoppas på blir snart.. :D

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar