tisdag 6 oktober 2009

Här igen

Så va jag här ida igen.. Vad har jag att skriva ida då?

Har inte hänt så mkt under dan, har vatt o handlat. Sen har jag jobbat och som vanligt e det snurrigt värre. De som har hand om allt verkar inte vara så speciellt smart, så nu har dagiset jag går o städar på ringt o klagat för att det inte riktigt är som det ska, vet inte vad ådlerdomshemmet tycker men det bryr jag mig inte om, dom är inte riktigt så glada för att jag är där alltid känns det som inte all personal i alla fall.. Så jag orkar inte riktigt alltid bry mig. Men de e sånt man får ta.. Men nu vill dagiset att jag bara ska vara där i alla fall.. 

Men det löser sig kanske i framtiden, inte så att någon kommer att ringa till mig om det blir någon som helst ändring förrens precis innnan de ska gå.. Så brukar det vara i alla fall.. Men kanske blir chockad imon över att de faktist har tänkt efter lite i alla fall, men tror inte det. Skulle bli grovt förvånad om de fixade till något??

Men men, kanske kan skriva om det imon om det händer något.. Men det tror jag itne.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar