onsdag 8 april 2009

Trött, sleten och smått förvirrad...

Är trött.. Men man kanske blir de av att storstäda 4h om dagen.. Skulle vilja jobba mer timmar och få mer betalt men kanske ska få vara glad om jag få stanna kvar.. Nu är det bara ett sommarjobb som behövs.. Letar o letar men vet inte var jag skall hitta någonting.. Jag vet inte vad jag ska söka mer bara.. :S

Det är oxå tråkigt väder ute, jag som hade tänkt att gå ut och gå.. Men de sket sig, får komma på någonting annat att göra ida.. :S Blir la att sitta hemma o glo på tv, precis som vanligt men de e skönt de me när man e trött..

Skönt oxå att kunna vara ledig hela påskhelgen.. :D O få sova, man blir bara tröttare och tröttare, trodde man skulle bli piggare för varje dag, eftersom man skulle vänja sig vid att gå upp tidigt, men det verkar inte som om jag gör det i alla fall..

Förvirrad ja, hmm.. Jag är la alltid förvirrad.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar